إعلانات

الموضوع: اماكن بيع بروجيكتور في مصر

النتائج 1 إلى 2 من 2
    عضو جديد

الـعـضـوية
    2905
    الإنـضـمـام
    Jun 2013
    الإقـــامـــة
    مصر - الإسكندرية
    قدم شـكـره
    0 مرة
    تـم شـكـره
    0 مرة في 0 مشاركة

اماكن بيع بروجيكتور في مصر

مساء الخير علي اعضاء المنتدي الكرام ..
    بما اني لسا عضو جديد في المنتدي فاحب اقولكم ان هذا المنتدي من
    افضل المنتديات العربية التي اتشرف بالانضمام لها و الاستفادة من خبرة اعضائها ..
    اولا انا كنت عايز اعرف رأيكم انا كنت بدور على جهاز بروجيكتور للعرض المنزلي و خصوصا للافلام 3d و اخيرا رسيت على الجهاز ده
    Benq w1070 وخاصة اني عاملة ميزانية بسيطة للموضوع .. فأحب اعرف رأيكم بالموضوع ؟؟

ثانيا انا عرفت ان ثمنه بره فأمريكا حوالي 930$ و ده كويس بس الفكرة هل ممكن الاقي حد بيبيع مثل هذه الاجهزة المتطورة في مصر و ايه اسعارها .. لاني صراحة مش لاقي في مصر غير الانواع البسيطة ذات دقة 800x600 فقط .. و بالنسبة لموضوع الشحن من الخارج ده مكلف جدا اقل شركة مش هتاخد اقل من 150 دولار تاني .. فأيه رأيكم ؟؟
    و اخيرا ارجوا اني مكنتش طولت في الموضوع

عضو مشارك الصورة الرمزية ابراهيم حاتم
    الـعـضـوية
    834
    الإنـضـمـام
    Oct 2011
    الإقـــامـــة
    فلسطين - رام الله
    قدم شـكـره
    557 مرة
    تـم شـكـره
    120 مرة في 48 مشاركة

HDTV : LG. 4500 Projector : X1161P  Acer Projector Screen : استخدم الجدار الابيض Monitor : KONKA . 22 Disc Player : لا يوجد Multimedia Player : Xtreamer Pro HTPC : لا يوجد Consoles : لا يوجد AV-Receiver : TOPFIELD Amplifier : لا يوجد HT Speakers : لا يوجد Subwoofer : لا يوجد

رد: اماكن بيع بروجيكتور في مصر

إقتباس :
    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Application مشاهدة المشاركة

مساء الخير علي اعضاء المنتدي الكرام ..
    بما اني لسا عضو جديد في المنتدي فاحب اقولكم ان هذا المنتدي من
    افضل المنتديات العربية التي اتشرف بالانضمام لها و الاستفادة من خبرة اعضائها ..
    اولا انا كنت عايز اعرف رأيكم انا كنت بدور على جهاز بروجيكتور للعرض المنزلي و خصوصا للافلام 3d و اخيرا رسيت على الجهاز ده
    Benq w1070 وخاصة اني عاملة ميزانية بسيطة للموضوع .. فأحب اعرف رأيكم بالموضوع ؟؟

ثانيا انا عرفت ان ثمنه بره فأمريكا حوالي 930$ و ده كويس بس الفكرة هل ممكن الاقي حد بيبيع مثل هذه الاجهزة المتطورة في مصر و ايه اسعارها .. لاني صراحة مش لاقي في مصر غير الانواع البسيطة ذات دقة 800x600 فقط .. و بالنسبة لموضوع الشحن من الخارج ده مكلف جدا اقل شركة مش هتاخد اقل من 150 دولار تاني .. فأيه رأيكم ؟؟
    و اخيرا ارجوا اني مكنتش طولت في الموضوع
    اهلا ومرحبا منو الملتقى اخوي

اسعار اجهزة العرض الضوئى فى السوق المصرى في الرابط موقع مصري

http://loghatalasr.ahram.org.eg/News...%B1%D9%89.aspx

ومن هنا عنوان موقع اخر للوكيل ورقم موبايل واسم المدينة

http://compuhot.com/buy.asp?title=%E...&c=12&id=52519

البرجكترات كثيرة ومتعددة لكل واحد مواصفات تختلف عن الاخر وميزات وشركات عديدة
    واسعار متفاوتة . انشاء الله يكون احد الاخوان قد امتلك هذا النوع لكي يرد عليك

الله يوفقك

التوقيع :
    أقم صلاتك .. تنعم بحياتك

3. قدم 3 من الأعضاء شكرهم إلى ابراهيم حاتم على هذه المشاركة:

إعلانات